Урок №23                 Біологія 8 клас                                                                                                       
                    
Тема : Будова та функції кровоносних судин . Рух крові по замкненій системі кровоносних судин . Артеріальний тиск .

Мета :

Навчальна:  Ознайомити учнів з типами кровоносних судин та особливостями їхньої будови , великим та малим колами кровообігу ; схарактеризувати принцип руху крові в тілі людини ; продемонструвати принцип вимірювання артеріального тиску ; розкрити взаємозв’язок будови та функцій кровоносних судин , біологічне значення зміни складу крові при проходженні її великим та малим колами кровообігу .

Розвиваюча: створити умови для розвитку інтелектуальних умінь учнів ; уміння аналізувати,порівнювати, узагальнювати, вирішувати проблему,висувати  гіпотези, виділяти головне, робити самостійні висновки ; створити умови для розвитку умінь учнів  ; продовжити формування уміння працювати з підручником і додатковою літературою .

Виховна : виховувати  такі якості, як дисциплінованість, організованість, відпо-відальність;   інтерес до предмета біології .


Міжпредметні зв'язки  : основи здоров'я , Захист вітчизни , історія .

Терміни та поняття :  артерії , вени , капіляри , мале коло кровообігу , велике коло кровообігу , артеріальний тиск , гіпертонія , гіпотонія.
Обладнання :  фотографії , картинки , плакати .
                                                    
                                                Хід уроку
І. Організаційний етап .

ІІ. Перевірка домашнього завдання .
1.З яких фаз складається серцевий цикл?
2. Як здійснюється нервова регуляція роботи серця?
3. Як здійснюється гуморальна регуляція роботи серця?
4. Що дає змогу серцю працювати багато років поспіль?
5. Чому слід уникати надмірних фізичних перевантажень і стресів ?
6. Робота по карточкам .

ІІІ.   Актуалізація навчальної діяльності .
Інтерактивна методика «Знаємо – Хочемо дізнатися – Дізналися»
Учні заповнюють перші дві колонки таблиці
Що знаємо?
Про що хочемо дізнатися?
Про що
дізналися?




ІV .Мотивація навчальної діяльності .
  • Протяжність наших кровоносних сосудовсоставляет більш 90000 км. Це означає, що ними можна було б обмотати земнойшар більше двох разів.


V. Вивчення нового матеріалу .

Розповідь про велике і мале кола кровообігу .

0 коммент.:

Загальна кількість переглядів сторінки

Яндекс.Метрика Рейтинг@Mail.ru

Архів блогу

На платформі Blogger.

Архів ↓