Урок №20                                                                                                                                        Біологія 6 клас










Тема : Бактерії роль у природі та житті людини

Мета :
Навчальна : сформувати знання про значення бактерій та ціанобактерій у природі, їх використання у сільському господарстві , промисловості , медицині , про – бактерій збудників хвороб , про засоби запобігання захворюванням , необхідність гігієнічних правил у побуті .

Розвиваюча : Розвивати уміння порівнювати біологічні об’єкти між собою, аналізувати та робити відповідні висновки та узагальнення; розвивати пам’ять, увагу, спостережливість ,  розвивати навички правил особистої гігієни .

Виховна : виховувати любов і бережливе ставлення до живих організмів ,   екологічне і естетичне виховання учнів , виховувати у учнів любов до предмета біології .


Міжпредметні зв'язки  :     природознавство , географія

Терміни і поняття : взаємовигідні відносини , карантин , стерилізація , пастеризація .

Обладнання : ілюстрації , таблиці .
                                      Хід уроку
І. Організаційний етап .

ІІ. Перевірка домашнього завдання .
1.Робота по карточка ( 3 дитини )
2. Робота з тестами ( завдання за перший розділ , одна дитина )
3. Хто такі еукаріоти і прокаріоти .
4. Яка будова бактерій
5. Яка будова ціанобактерій

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

БАКТЕРИИ  - живые существа,
Их  в микроскоп ты разглядишь едва.
И очень удивительно, подчас,
Они повсюду окружают нас.
        
В воде и в воздухе, которым дышим,
        На коже, в пище. Хотя  их не слышим… 
        И чтобы не попали в организм твой -
        Ты руки мылом мой перед едой! 

Луї Пастер, будучи викликаний на дуель, заявив, що раз його викликали, то він має право вибрати зброю, і він вибрав дві колби води: в одній були бактерії віспи, в іншій ж чиста вода. Якщо людина викликавща Луї на дуель вип’є з однієї з цих колб, Пастер вип’є іншу колбу. Дуель не відбулася. Ось Вам хороший спосіб як вирівняти шанси, якщо Ви погано стріляєте!

IV. Вивчення нового матеріалу .
1.Санітари планети
2. Утворюють грунт
3. Утворюють газ , нафту , руду
4. Бактеріальні хвороби : дифтерія , туберкульоз , ангіна , холера , тиф , чума , правець .
 
5. Чуму переносять блохи, тиф – вощі .
6. Бактеріальні – хвороби лікують антибіотиками .
7. За участі бактерій отримують йогурт , кефір , сир .
8. Для захисту продуктів проводять :
Стерилізація – нагрівання до 100о
Пастерізація – кількаразове нагрівання до 60о ( запропонував Луі Пастер )

V. Узагальнення знань .
 

VI . Підведення підсумків .
Рефлексія
Чому життя на Землі без бактерій було б неможливе ?

VII. Повідомлення домашнього завдання .
§18

0 коммент.:

Загальна кількість переглядів сторінки

Яндекс.Метрика Рейтинг@Mail.ru

Архів блогу

На платформі Blogger.

Архів ↓