Урок №16 Біологія 6 клас
коли ми про них вже знаємо.
Г.К.Ліхтенберг
Г.К.Ліхтенберг
Тема : Одноклітинні твариноподібні організми – збудники хвороб людини .
Мета
:
Навчальна : ознайомити учнів з паразитичними
одноклітинними , з дизентерійною амебою і малярійним плазмодієм . Розглянути
шляхи зараження і шляхи уникнення зараження одноклітинними паразитами ; їх
вплив на організм хазяїна .
Розвиваюча : розвивати пізнавальну активність учнів , уміння аналізувати факти, розвивати навички правил особистої гігієни .
Виховна : виховувати любов і бережливе ставлення до живих організмів , екологічне і естетичне виховання учнів , виховувати у учнів любов до предмета біології .
Міжпредметні
зв'язки : історія
, природознавство , географія
Терміни і поняття : організми паразити , амебоідна
дизентерія , малярія .
Обладнання : мікроскоп ,
мікропрепарати , ілюстрації , таблиці .
Хід уроку
І.
Організаційний етап .
ІІ.
Перевірка домашнього завдання .
1.Робота по карточка ( 3 дитини )
2. Робота з тестами ( завдання за перший розділ ,
одна дитина )
3. Яка будова амеби протея ?
4. Яка будова інфузорії туфельки ?
ІІІ.
Мотивація
Назвіть мені будь ласка , самого небезпечного звіра
на Землі . Від укусу якого помирає мільйони . Як
це не дивно, але найстрашнішим убивцею серед тварин виявився комар. Самі по
собі ці комахи не страшні, але паразити, яких вони можуть переносити,
призводять до смерті більш ніж 2 млн. людей щорічно.
IV. Вивчення нового матеріалу
Дизентерійна амеба
1.Живе у товстому кишечнику людини .
2. Є несправжні ніжки .
3. Їсть бактерій кишечника і залишки їжі .
4. Інколи починає живитись еритроцитами і виникає
кривавий пронос і виразки у шлунку .
-
Що таке циста ?
5. Цисти амеби виходять у зовнішнє середовище і
заражають інших людей
-
Як цисти можуть потрапити до іншої людини ?
-
Як можна уникнути захворювання на дизентерійну амебу ?
Малярійний
плазмодій
1.Переносчик малярії – малярійний комар .
2. У людини починається лихоманка , збільшується
печінка .
3.Розмноження :
V.
Узагальнення знань учнів
VI.
Підведення підсумків .
Стадія Рефлексії :
Пояснити епіграф уроку : Наші хвороби нам не
шкодять, коли ми про них вже знаємо.
Г.К.Ліхтенберг
Г.К.Ліхтенберг
VII.
Повідомлення домашнього завдання
Ярлыки:
Конспекти 6 клас
Загальна кількість переглядів сторінки
Навігація ↓
- Вікторини (2)
- Земноводні (4)
- Календарне планування (6)
- Конспекти 6 клас (28)
- Конспекти 7 клас (18)
- Конспекти 8 клас (14)
- Міні-проекти (5)
- Плазуни (1)
- Презентації (5)
- Ссавці (11)
- Цікава біологія (2)
Архів блогу
-
▼
2014
(49)
-
▼
листопада
(23)
- Будова та функції пагона . Лабораторне дослідження...
- Міні-проект з біології "листопад"
- Корінь . Будова і функції . Лабораторне дослідженн...
- Ссавці які здійснюють найдальші міграції
- Білка
- Хутро якого ссавця є найдорожчим?
- Чи завжди у черепахи був панцир ?
- Тканини рослин
- Чи існують "слонові кладовища" ?
- Чи вміють слони плавати ? Як вони п'ють воду і як ...
- Кореневі системи. Видозміни кореня
- Узагальнення і систематизація вивченого з теми «Од...
- Одноклітинні твариноподібні організми – збудники х...
- МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ОРГАНІЗМІВ . ЗАСТОСУВАННЯ БІОЛОГІЧ...
- Бактерії – будова та процеси життєдіяльності .
- Бактерії роль у природі та житті людини
- Рослина – живий організм
- Ядро клітини .
- Основні органели клітини .
- БУДОВА МІКРОСКОПА
- РІЗНОМАНІТНІСТЬ ЖИТТЯ НА ЗЕМЛІ
- БУДОВА КЛІТИНИ
- ЧОМУ МОЛОКО СКИСАЄ?
-
▼
листопада
(23)
На платформі Blogger.
0 коммент.:
Дописати коментар