Урок №3 Біологія 6 клас
Мета
:
Навчальна : сформувати знання про різноманітність
живих організмів ; дати поняття про систематику , розглянути середовища життя
живих організмів .
Розвиваюча : розвивати знання учнів про різноманітність живої природи , основні середовища життя .
Міжпредметні зв'язки: природознавство , географія, історія .
Терміни і поняття : біорізноманіття , бактерії , гриби , рослини , тварини , віруси, фотосинтез , царство .
Обладнання : презентація , таблиці , вологі препарати , гербарії .
Хід уроку
І.
Організаційний етап
ІІ. Перевірка домашнього завдання
1. Яка головна риса відрізняє живий організм від
неживого ?
2. У
чому різниця між автотрофами і гетеротрофами ?
3. Назвати
біологічні науки
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності .
На Землі існує більше
тварин і рослин , ніж зірок на небі 1018,
зірок 2*1011 Тому знадобилось
їх класифікувати , тобто розділити на групи за загальними ознаками . Перша
спроба такого розділу була зроблена
давньогрецьким вченим Арістотелем .
IV. Вивчення нового матеріалу
-
Які живі організми живуть у нас на Землі ?
-
Що вивчає систематика ?
Засновником науки систематики є шведський вчений К.Ліней
.
Мозковий штурм
-
Де живуть тварини ?
-
Яких розмірів можуть бути тварини ?
-
Яке значення
тварини для людини і природи ?
-
Який тип живлення тварин ?
-
Де живуть гриби ?
-
Яке значення грибів для людини і природи ?
-
Яке значення бактерій і вірусів для людини і природи
?
-
Де можуть жити рослини ?
-
Який тип живлення у рослин ?
Як ми бачимо , розподіл природи на царства є умовним . Якщо у науки
з'являться нові дані , царств може стати більше .
V. Узагальнення знань учнів .
1. Назвіть відомі вам
рослини , гриби , тварини .
2. Чим організми можуть
відрізнятися між собою ?
3. На які основні царства
поділяють усе живе на планеті ?
4. До яких організмів за
будовою належать люди ?
Творче завдання
1. Яке
значення має Сонце для життя на Землі ?
2. Без яких
організмів і чому життя на Землі неможливе ?
3. Чи можна
віруси назвати організмами ? Обґрунтуйте сою відповідь .
VI . Підведення підсумків .
VII. Повідомлення домашнього завдання
П.3
Ярлыки:
Конспекти 6 клас
Загальна кількість переглядів сторінки
Навігація ↓
- Вікторини (2)
- Земноводні (4)
- Календарне планування (6)
- Конспекти 6 клас (28)
- Конспекти 7 клас (18)
- Конспекти 8 клас (14)
- Міні-проекти (5)
- Плазуни (1)
- Презентації (5)
- Ссавці (11)
- Цікава біологія (2)
Архів блогу
-
▼
2014
(49)
-
▼
листопада
(23)
- Будова та функції пагона . Лабораторне дослідження...
- Міні-проект з біології "листопад"
- Корінь . Будова і функції . Лабораторне дослідженн...
- Ссавці які здійснюють найдальші міграції
- Білка
- Хутро якого ссавця є найдорожчим?
- Чи завжди у черепахи був панцир ?
- Тканини рослин
- Чи існують "слонові кладовища" ?
- Чи вміють слони плавати ? Як вони п'ють воду і як ...
- Кореневі системи. Видозміни кореня
- Узагальнення і систематизація вивченого з теми «Од...
- Одноклітинні твариноподібні організми – збудники х...
- МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ОРГАНІЗМІВ . ЗАСТОСУВАННЯ БІОЛОГІЧ...
- Бактерії – будова та процеси життєдіяльності .
- Бактерії роль у природі та житті людини
- Рослина – живий організм
- Ядро клітини .
- Основні органели клітини .
- БУДОВА МІКРОСКОПА
- РІЗНОМАНІТНІСТЬ ЖИТТЯ НА ЗЕМЛІ
- БУДОВА КЛІТИНИ
- ЧОМУ МОЛОКО СКИСАЄ?
-
▼
листопада
(23)
На платформі Blogger.
0 коммент.:
Дописати коментар