Урок №20
Біологія 6 клас
Мета :
Навчальна
: сформувати знання про значення бактерій та ціанобактерій у природі, їх
використання у сільському господарстві , промисловості , медицині , про –
бактерій збудників хвороб , про засоби запобігання захворюванням , необхідність
гігієнічних правил у побуті .
Розвиваюча : Розвивати уміння порівнювати біологічні об’єкти між собою, аналізувати та робити відповідні висновки та узагальнення; розвивати пам’ять, увагу, спостережливість , розвивати навички правил особистої гігієни .
Виховна : виховувати любов і бережливе ставлення до живих організмів , екологічне і естетичне виховання учнів , виховувати у учнів любов до предмета біології .
Міжпредметні
зв'язки : природознавство , географія
Терміни і поняття : взаємовигідні
відносини , карантин , стерилізація , пастеризація .
Обладнання : ілюстрації , таблиці
.
Хід уроку
І.
Організаційний етап .
ІІ.
Перевірка домашнього завдання .
1.Робота
по карточка ( 3 дитини )
2.
Робота з тестами ( завдання за перший розділ , одна дитина )
3. Хто такі еукаріоти і прокаріоти .
4. Яка будова бактерій
5. Яка будова ціанобактерій
ІІІ. Мотивація
навчальної діяльності
БАКТЕРИИ - живые существа,
Их в микроскоп ты разглядишь едва.
И очень удивительно, подчас,
Они повсюду окружают нас.
Их в микроскоп ты разглядишь едва.
И очень удивительно, подчас,
Они повсюду окружают нас.
В воде и в воздухе, которым дышим,
На коже, в пище. Хотя их не слышим…
И чтобы не попали в организм твой -
Ты руки мылом мой перед едой!
На коже, в пище. Хотя их не слышим…
И чтобы не попали в организм твой -
Ты руки мылом мой перед едой!
Луї Пастер, будучи викликаний на дуель, заявив, що
раз його викликали, то він має право вибрати зброю, і він вибрав дві колби
води: в одній були бактерії віспи, в іншій ж чиста вода. Якщо людина викликавща
Луї на дуель вип’є з однієї з цих колб, Пастер вип’є іншу колбу. Дуель не
відбулася. Ось Вам хороший спосіб як вирівняти шанси, якщо Ви погано стріляєте!
IV.
Вивчення нового матеріалу .
1.Санітари
планети
2.
Утворюють грунт
3.
Утворюють газ , нафту , руду
4.
Бактеріальні хвороби : дифтерія , туберкульоз , ангіна , холера , тиф , чума ,
правець .
5.
Чуму переносять блохи, тиф – вощі .
6.
Бактеріальні – хвороби лікують антибіотиками .
7.
За участі бактерій отримують йогурт , кефір , сир .
8.
Для захисту продуктів проводять :
Стерилізація
– нагрівання до 100о
Пастерізація
– кількаразове нагрівання до 60о ( запропонував Луі Пастер )
V.
Узагальнення знань .
VI
. Підведення підсумків .
Рефлексія
Чому
життя на Землі без бактерій було б неможливе ?
VII.
Повідомлення домашнього завдання .
§18
Ярлыки:
Конспекти 6 клас
Загальна кількість переглядів сторінки
Навігація ↓
- Вікторини (2)
- Земноводні (4)
- Календарне планування (6)
- Конспекти 6 клас (28)
- Конспекти 7 клас (18)
- Конспекти 8 клас (14)
- Міні-проекти (5)
- Плазуни (1)
- Презентації (5)
- Ссавці (11)
- Цікава біологія (2)
Архів блогу
-
▼
2014
(49)
-
▼
листопада
(23)
- Будова та функції пагона . Лабораторне дослідження...
- Міні-проект з біології "листопад"
- Корінь . Будова і функції . Лабораторне дослідженн...
- Ссавці які здійснюють найдальші міграції
- Білка
- Хутро якого ссавця є найдорожчим?
- Чи завжди у черепахи був панцир ?
- Тканини рослин
- Чи існують "слонові кладовища" ?
- Чи вміють слони плавати ? Як вони п'ють воду і як ...
- Кореневі системи. Видозміни кореня
- Узагальнення і систематизація вивченого з теми «Од...
- Одноклітинні твариноподібні організми – збудники х...
- МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ОРГАНІЗМІВ . ЗАСТОСУВАННЯ БІОЛОГІЧ...
- Бактерії – будова та процеси життєдіяльності .
- Бактерії роль у природі та житті людини
- Рослина – живий організм
- Ядро клітини .
- Основні органели клітини .
- БУДОВА МІКРОСКОПА
- РІЗНОМАНІТНІСТЬ ЖИТТЯ НА ЗЕМЛІ
- БУДОВА КЛІТИНИ
- ЧОМУ МОЛОКО СКИСАЄ?
-
▼
листопада
(23)
На платформі Blogger.
0 коммент.:
Дописати коментар