Епіграф уроку : “От нас природа тайн своих не прячет,
но учит быть внимательнее к ней”.
(Н. Рыленков)
Тема : Будова мікроскопа
Мета :
Навчальна : ознайомити учнів із збільшувальними
приладами , їх будовою і технікою користування .
Розвиваюча : відпрацьовувати вміння користуватися збільшувальними приладами; продовжити формувати у школярів уміння аналізувати одержані знання , користуватися довідковою літературою , застосовувати одержані знання на практиці ; розвивати навички самостійної дослідницької роботи .
Виховна : виховувати у учнів любов до предмета
біології , до всього живого .
Терміни
і поняття :
ручна лупа , штативна лупа , світловий мікроскоп , електронний мікроскоп .
Обладанання
: лупа
, мікроскоп , мікропрепарати , таблиці , портрети вчених
Хід
уроку
І.
Організаційний етап.
ІІ. Перевірка домашнього завдання .
1. Ким
і як була відкрита клітина ?
2. Чим
прославився Антоні ван Левенгук ?
3. Які
великі відкриття були зроблені у 19ст. ?
4. Назвати
основні положення клітинної теорії .
ІІІ. Мотивація .
Слово "мікроскоп" походить від двох
грецьких слів: "микрос" - маленький і "Скопос" -
спостерігач. Тобто, мікроскоп - це прилад, який використовується для того, щоб
побачити крихітні предмети, невидимі неозброєним оком.
IV. Вивчення нового матеріалу
-
Пригадайте
методи біології ?
-
Які
збільшувальні прилади ви знаєте ?
-
Де
їх використовують ?
-
Що
є структурною одиницею усього живого?
Будова
мікроскопа
1.Тубус
2. Окуляр
3. Об'єктив
4. Предметний столик
5. Дзеркало
6. Гвинти
7. Штатив
V.
Узагальнення знань
Розв'язати кросворд
1.д
|
з
|
е
|
р
|
к
|
а
|
л
|
о
|
||||
2.
о
|
к
|
у
|
л
|
я
|
р
|
||||||
3.
с
|
в
|
і
|
т
|
л
|
о
|
в
|
и
|
й
|
|||
4. т
|
у
|
б
|
у
|
с
|
|||||||
5.
о
|
б
|
є
|
к
|
т
|
и
|
в
|
|||||
6.г
|
в
|
и
|
н
|
т
|
и
|
||||||
7.ш
|
т
|
а
|
т
|
и
|
в
|
1.За його допомогою вловлюють
світло .
2.Частина
мікроскопа , що містить збільшувальні скельця в оправі.
3.Один
із видів сучасних мікроскопів.
4.
Спеціальна трубка , у яку вставляють окуляр .
5.
Містить кілька збільшувальних скелець які обернені до об’єкта
6.
Ними об’єкт дослідження наближають до об’єкта або віддаляють від нього
7.
До нього прикріплюється предметний столик
VI.
Підведення підсумків .
1.Пояснити епіграф уроку : : “От нас природа тайн своих не прячет, но учит быть внимательнее к ней”.
(Н. Риленков)
2.Чому за допомогою світлового мікроскопа не можна вивчати непрозорі предмети ?
VII. Повідомлення домашнього завдання
Ярлыки:
Конспекти 6 клас
Загальна кількість переглядів сторінки
Навігація ↓
- Вікторини (2)
- Земноводні (4)
- Календарне планування (6)
- Конспекти 6 клас (28)
- Конспекти 7 клас (18)
- Конспекти 8 клас (14)
- Міні-проекти (5)
- Плазуни (1)
- Презентації (5)
- Ссавці (11)
- Цікава біологія (2)
Архів блогу
-
▼
2014
(49)
-
▼
листопада
(23)
- Будова та функції пагона . Лабораторне дослідження...
- Міні-проект з біології "листопад"
- Корінь . Будова і функції . Лабораторне дослідженн...
- Ссавці які здійснюють найдальші міграції
- Білка
- Хутро якого ссавця є найдорожчим?
- Чи завжди у черепахи був панцир ?
- Тканини рослин
- Чи існують "слонові кладовища" ?
- Чи вміють слони плавати ? Як вони п'ють воду і як ...
- Кореневі системи. Видозміни кореня
- Узагальнення і систематизація вивченого з теми «Од...
- Одноклітинні твариноподібні організми – збудники х...
- МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ОРГАНІЗМІВ . ЗАСТОСУВАННЯ БІОЛОГІЧ...
- Бактерії – будова та процеси життєдіяльності .
- Бактерії роль у природі та житті людини
- Рослина – живий організм
- Ядро клітини .
- Основні органели клітини .
- БУДОВА МІКРОСКОПА
- РІЗНОМАНІТНІСТЬ ЖИТТЯ НА ЗЕМЛІ
- БУДОВА КЛІТИНИ
- ЧОМУ МОЛОКО СКИСАЄ?
-
▼
листопада
(23)
На платформі Blogger.
0 коммент.:
Дописати коментар