Урок №24
Біологія 6 клас
(Іоанн Крондштадский)
Тема : Рослина – живий організм.
Мета
:
Навчальна : сформувати знання про різноманітність
рослинного світу , розглянути основні органи і функції рослинного організму
; розкрити поняття і значення
фотосинтезу і дихання в житті рослин і біосфери ; пояснити значення рослин як
посередників між Космосом і Землею – та головним джерелом первинних органічних
речовин .
Розвиваюча
: розвивати абстрактне мислення , вміння порівнювати і
аналізувати учбовий матеріал . Розвивати творчі здібності ; продовжити вміння
слухати товаришів , оцінювати себе і інших
.
Виховна : виховувати
у учнів любов до предмета біології , до всього живого .
Міжпредметні
зв'язки : історія ,
природознавство , астрономія
Терміни і поняття : випаровування , генеративні і вегетативні
органи .
Обладнання : кімнатні квіти , ілюстрації , таблиці .
Хід
уроку
І. Організаційний етап
.
ІІ. Атуалізація навчальної діяльності .
ІІ. Атуалізація навчальної діяльності .
Інтерактивна методика «Знаємо –
Хочемо дізнатися – Дізналися»
Учні заповнюють перші дві колонки таблиці
Що знаємо?
|
Про що хочемо дізнатися?
|
Про що
дізналися?
|
ІІІ. Мотивація
навчальної діяльності .
Рослинка
Зійшла
рослинка і до сонця пнеться,
Відчути хоче вітер і тепло.
І дощ, й туман… Це нам лише здається,
Що без думок росте собі зело.
Але воно і дише, й відчуває,
І добре знає як йому цвісти.
Та квіточку комашкам підставляє,
І знає як насіння зберегти.
Живе рослина, радість всім дарує
І насолоду, світло, та красу.
Як сонечка нема, завжди сумує.
Тримає на пелюсточках росу.
А вранці-рано всіх вона вітає.
Дарує радість, щастя і тепло.
Бо квіточка чарівну душу має,
І хоче, щоб чудово всім було.
Відчути хоче вітер і тепло.
І дощ, й туман… Це нам лише здається,
Що без думок росте собі зело.
Але воно і дише, й відчуває,
І добре знає як йому цвісти.
Та квіточку комашкам підставляє,
І знає як насіння зберегти.
Живе рослина, радість всім дарує
І насолоду, світло, та красу.
Як сонечка нема, завжди сумує.
Тримає на пелюсточках росу.
А вранці-рано всіх вона вітає.
Дарує радість, щастя і тепло.
Бо квіточка чарівну душу має,
І хоче, щоб чудово всім було.
Надія Красоткіна
IV . Вивчення нового матеріалу .
Мозковий
штурм
-
Як називається наука про рослини ?
-
Назвати основні ознаки живого .
-
Назвати царства живої природи .
-
Чим рослини відрізняються від інших
царстві живої природи ?
-
Що означає автотрофний тип живлення
?
-
Які є типи пластид у рослин і які
функції вони виконують ?
-
Що таке хлорофіл і де він
знаходиться 7
Особливості процесів
життєдіяльності рослин
1.Здатні до
фотосинтезу
На світлі
рослина виділяє кисень
2. Під час фотосинтезу утворюють крохмаль
Утворення крохмалю в зелених листках на світлі .
Пояснити
за рахунок чого рослина збільшилась у розмірі і масі за 5 років , від 2,5 кг до
76,1 кг
3. Дихають , поглинають кисень , а виділяють
вуглекислий газ .
4. Випаровують воду .
Різні рослини випаровують неоднакові кількості води. Так, кукурудза за добу випаровує 800 г води, тобто трохи менше за літр, капуста — 1 л, а береза — понад 60 л.
Мозковий штурм
-
Які
функції виконують вегетативні органи ?
-
Які
функції виконують генеративні органи ?
V.
Узагальнення знань учнів .
VІ
. Підведення підсумків .
Рефлексія
1.Пояснити схему
2. Пояснити епіграф уроку .
«Квіти - залишки раю на землі»
(Іоанн
Крондштадский)
3.Інтерактивна методика «Знаємо –
Хочемо дізнатися – Дізналися»
Учні заповнюють третю колонку таблиці ,
проводять обговорення.
Що знаємо?
|
Про що хочемо дізнатися?
|
Про що
дізналися?
|
VIІ.
Повідомлення домашнього завдання
§21
Ярлыки:
Конспекти 6 клас
Загальна кількість переглядів сторінки
Навігація ↓
- Вікторини (2)
- Земноводні (4)
- Календарне планування (6)
- Конспекти 6 клас (28)
- Конспекти 7 клас (18)
- Конспекти 8 клас (14)
- Міні-проекти (5)
- Плазуни (1)
- Презентації (5)
- Ссавці (11)
- Цікава біологія (2)
Архів блогу
-
▼
2014
(49)
-
▼
листопада
(23)
- Будова та функції пагона . Лабораторне дослідження...
- Міні-проект з біології "листопад"
- Корінь . Будова і функції . Лабораторне дослідженн...
- Ссавці які здійснюють найдальші міграції
- Білка
- Хутро якого ссавця є найдорожчим?
- Чи завжди у черепахи був панцир ?
- Тканини рослин
- Чи існують "слонові кладовища" ?
- Чи вміють слони плавати ? Як вони п'ють воду і як ...
- Кореневі системи. Видозміни кореня
- Узагальнення і систематизація вивченого з теми «Од...
- Одноклітинні твариноподібні організми – збудники х...
- МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ОРГАНІЗМІВ . ЗАСТОСУВАННЯ БІОЛОГІЧ...
- Бактерії – будова та процеси життєдіяльності .
- Бактерії роль у природі та житті людини
- Рослина – живий організм
- Ядро клітини .
- Основні органели клітини .
- БУДОВА МІКРОСКОПА
- РІЗНОМАНІТНІСТЬ ЖИТТЯ НА ЗЕМЛІ
- БУДОВА КЛІТИНИ
- ЧОМУ МОЛОКО СКИСАЄ?
-
▼
листопада
(23)
На платформі Blogger.
0 коммент.:
Дописати коментар