Урок №25 Біологія 6 клас
Епіграф уроку : Для того щоб зрозуміти життя рослини, потрібно ознайомитися з її формою . К.Тімірязєв
Тема : Тканини рослин
Мета :
Розвиваюча : розвивати вміння у учнів порівнювати між собою життєві процеси організмів; також розвивати критичне мислення та вміння логічно мислити і робити висновки ; продовжити формувати вміння працювати з мікроскопом і мікропрепаратами .
Тип уроку: урок засвоєння нових знань
Міжпредметні зв'язки : природознавство , географія , світова література
Терміни та поняття: тканини , твірні , покривні , основні , механічні , провідні тканини , провідні пучки .
Обладнання : таблиця тканини рослин , мікроскоп .
ІІ. Перевірка домашнього завдання
ІV. Мотивація навчальної діяльності учнів
Не всі клітини рослин
однакові . Розглядаючи під мікроскопом різні органи рослин , вчені помітили ,
що клітини розташовані у певному порядку , вони як би утворюють узори . Так
були відкриті тканини .
Тканина Процеси
VІІ. Підсумок уроку
Епіграф уроку : Для того щоб зрозуміти життя рослини, потрібно ознайомитися з її формою . К.Тімірязєв
Тема : Тканини рослин
Мета :
Навчальна
: Сформувати знання про основні типи тканин
рослинного організму, вивчити функції, які вони виконують.
Розвиваюча : розвивати вміння у учнів порівнювати між собою життєві процеси організмів; також розвивати критичне мислення та вміння логічно мислити і робити висновки ; продовжити формувати вміння працювати з мікроскопом і мікропрепаратами .
Тип уроку: урок засвоєння нових знань
Міжпредметні зв'язки : природознавство , географія , світова література
Терміни та поняття: тканини , твірні , покривні , основні , механічні , провідні тканини , провідні пучки .
Обладнання : таблиця тканини рослин , мікроскоп .
Хід уроку
І. Організаційний момент
(Перевірка необхідного на урок)
ІІ. Перевірка домашнього завдання
1.Робота
по карточкам ( 3 дитини )
2.
Що характерне для рослин ?
3.
Назвати органи рослини .
ІІІ.
Актуалізація навчальної діяльності .
Інтерактивна методика «Знаємо –
Хочемо дізнатися – Дізналися»
Учні заповнюють перші дві колонки таблиці
Що знаємо?
|
Про що хочемо дізнатися?
|
Про що
дізналися?
|
ІV. Мотивація навчальної діяльності учнів
VІ.
Узагальнення знань учнів .
Установіть відповідність між тканинами та процесами , які вони забезпечують . Запишіть у зошит пари : буква та відповідна цифра .
Установіть відповідність між тканинами та процесами , які вони забезпечують . Запишіть у зошит пари : буква та відповідна цифра .
Тканина Процеси
1.Провідна А) Надає
міцності та пружності
2.
Механічна
Б) Функція фотосинтез , газообмін , запас води
3.
Основна
В) Висхідний і низхідний потік
4.
Твірна Г) Виконує
захисну функцію .
5.
Покривна
Д) Дає початок усім іншим тканинам .
VІІ. Підсумок уроку
Учні заповнюють третю колонку
таблиці , проводять обговорення.
Що знаємо?
|
Про що хочемо дізнатися?
|
Про що
дізналися?
|
VІІІ.
Повідомлення домашнього завдання .
§22
Ярлыки:
Конспекти 6 клас
Загальна кількість переглядів сторінки
Навігація ↓
- Вікторини (2)
- Земноводні (4)
- Календарне планування (6)
- Конспекти 6 клас (28)
- Конспекти 7 клас (18)
- Конспекти 8 клас (14)
- Міні-проекти (5)
- Плазуни (1)
- Презентації (5)
- Ссавці (11)
- Цікава біологія (2)
Архів блогу
-
▼
2014
(49)
-
▼
листопада
(23)
- Будова та функції пагона . Лабораторне дослідження...
- Міні-проект з біології "листопад"
- Корінь . Будова і функції . Лабораторне дослідженн...
- Ссавці які здійснюють найдальші міграції
- Білка
- Хутро якого ссавця є найдорожчим?
- Чи завжди у черепахи був панцир ?
- Тканини рослин
- Чи існують "слонові кладовища" ?
- Чи вміють слони плавати ? Як вони п'ють воду і як ...
- Кореневі системи. Видозміни кореня
- Узагальнення і систематизація вивченого з теми «Од...
- Одноклітинні твариноподібні організми – збудники х...
- МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ОРГАНІЗМІВ . ЗАСТОСУВАННЯ БІОЛОГІЧ...
- Бактерії – будова та процеси життєдіяльності .
- Бактерії роль у природі та житті людини
- Рослина – живий організм
- Ядро клітини .
- Основні органели клітини .
- БУДОВА МІКРОСКОПА
- РІЗНОМАНІТНІСТЬ ЖИТТЯ НА ЗЕМЛІ
- БУДОВА КЛІТИНИ
- ЧОМУ МОЛОКО СКИСАЄ?
-
▼
листопада
(23)
На платформі Blogger.
0 коммент.:
Дописати коментар