Тема : Птахи : розмноження та розвиток . Сезонні явища в
житті птахів .
Мета : Навчальна : розкрити особливості будови
органів розмноження , процесів розмноження та розвитку птахів ; сезонні явища
які спостерігаються у житті птахів .
Розвиваюча : розвивати мислення ,
спостережливість , вміння роботи з натуральними об’єктами ; вміння порівнювати,
узагальнювати , розвивати систематичність і послідовність мислення.
Виховна :
виховувати такі якості, як
дисциплінованість, організованість, відпо-відальність; любов до природи ,
бажання оберігати її красу , інтерес до
предмета біології .
Міжпредметні зв'язки
: природознавство ,
географія , фізика , світова література .
Терміни та поняття: виводкові та
нагніздні птахи , осілі , кочові та перелітні птахи , міграції .
Обладнання : таблиці , фотографії , вологі препарати .
Хід уроку
І. Організаційний момент
(Перевірка необхідного на урок)
ІІ. Перевірка домашнього завдання
1.Робота по
карточкам .
2. Назвати
особливості зовнішньої будови птахів пов’язані з польотом .
3. Робота з
систематикою .
4. Назвати особливості
будови скелета пов’язані з польотом .
ІІІ. Актуалізація
навчальної діяльності .
Інтерактивна методика «Знаємо – Хочемо дізнатися –
Дізналися»
Учні заповнюють перші дві
колонки таблиці
Що знаємо?
|
Про що хочемо дізнатися?
|
Про що
дізналися?
|
IV.
Мотивація навчальної діяльності .
Птахи не припиняють
нас дивувати своєю будовою , зачаровують здатністю літати , викликають захоплення співом . Тому нам
хочеться більше дізнатися про них .
V. Вивчення нового матеріалу .
Будова яйця
-
Замалювати будову яйця у зошит .
-
Виконати лабораторне дослідження .
Розмноження
птахів
Розповідь про :
-
Смітних
кур
-
Зозулю
Типи розвитку
пташенят
1.Нагніздні (
голуби , ластівки )
2.Виводкові ( гуси
, курчата )
Міграції
птахів
1.Осілі – горобці ,
тетеруки .
2.Перелітні –
ластівки , журавлі .
3. Кочові – дятли ,
синиці .
VI . Узагальнення знань учнів.
1.Яка будова яйця ?
2. Яких птахів
відносять до виводкових , а яких – до нагніздних ? Наведіть приклади .
3. Як птахи
готуються до зимівлі та зимують ?
4. Які птахи
належать до осілих , кочових і перелітних ? Наведіть приклади .
5. Обґрунтуйте
зв'язок будови яйця птахів з його функціями .
VIІ. Підсумок уроку
Поміркуйте !!!
Чому у виводкових птахів турботу про нащадків бере на
себе здебільшого один з батьків , а в нагніздних – обидва ?
Інтерактивна методика «Знаємо – Хочемо дізнатися –
Дізналися»
Учні заповнюють третю колонку таблиці .
Що знаємо?
|
Про що хочемо дізнатися?
|
Про що
дізналися?
|
VІІ. Домашнє завдання .
Ярлыки:
Конспекти 7 клас
Загальна кількість переглядів сторінки
Навігація ↓
- Вікторини (2)
- Земноводні (4)
- Календарне планування (6)
- Конспекти 6 клас (28)
- Конспекти 7 клас (18)
- Конспекти 8 клас (14)
- Міні-проекти (5)
- Плазуни (1)
- Презентації (5)
- Ссавці (11)
- Цікава біологія (2)
На платформі Blogger.
0 коммент.:
Дописати коментар