Мета :
Навчальна :
сформувати у учнів поняття про листопад , причини і значення у житті рослин
листопаду ; сформувати поняття про видозміну листків, підвести учнів до
висновку про зміну функцій листка з видозміною його зовнішнього виду.
Розвиваюча :
розвивати вміння працювати з малюнками , схемами , таблицями , робити висновки
; розвивати критичне і творче мислення , спостережливість , вміння роботи з
натуральними об’єктами .
Виховна
: виховувати інтерес до біології , бережливе відношення до природи ,
Міжпредметні
зв'язки : природознавство , географія .
Терміни та поняття: листопадні та вічнозелені рослини , листопад ,
видозміни листка .
Обладнання : таблиці «Будова листка» , « Види листків » , «Видозміни
листків»
Хід уроку
І. Організаційний момент
(Перевірка необхідного на урок)
ІІ. Актуалізація навчальної
діяльності .
Інтерактивна методика
«Знаємо – Хочемо дізнатися – Дізналися»
Учні заповнюють перші дві колонки таблиці
Що знаємо?
|
Про що хочемо дізнатися?
|
Про що
дізналися?
|
ІІІ. Мотивація навчальної
діяльності .
1.
Виріс він під сонцем
пекучим
Товстим, соковитим і колючим.
(кактус)
2.
Сидить
Марушка в семи кожушках.
Хто її роздягає, той сльози проливає.
(Цибуля)
Хто її роздягає, той сльози проливає.
(Цибуля)
3.
На городі
виріс дужий,
Круглий, жовтий і байдужий
До червоних помідорів,
До капусти і квасолі.
Хто цей гордий карапуз?
Здогадалися?...
(Гарбуз)
Круглий, жовтий і байдужий
До червоних помідорів,
До капусти і квасолі.
Хто цей гордий карапуз?
Здогадалися?...
(Гарбуз)
4.
Під
лопухом лежить яйце с хвостом. (Огірок)
5.
Як у
цирку акробати
лізуть вгору по канату,
так і він — без рук, без ніг
всі тички обвити зміг. (Горох)
лізуть вгору по канату,
так і він — без рук, без ніг
всі тички обвити зміг. (Горох)
І V. Вивчення нового матеріалу .
Береза , клен , липа
Сосна , ялина
( живуть до року )
( живуть кілька років )
Мозковий штурм :
Як ви розумієте явище
листопад ?
Яке значення листопаду ?
Які чинники зумовлюють
листопад ?
Листопад -
природнє явище масового опадання листків
Значення листопаду
1.Листопад сприяє видаленню продуктів обміну, які нагромаджується
в листі .
2. Щоб взимку не поламались гілки від снігу . (На
безлистих гілках сніг не затримується)
3. Захист від надмірної втрати води .
4. Опале листя утворює добрива .
5. Листки вкривають коріння і захищають його від
вимерзання .
Чинники що
зумовлюють листопад
1.Короткий день
2. Зниження температури повітря .
3. Зменшення випаровування .
4. Відплив органічних речовин з листка у стебло та корінь
- Назвіть видозміни
пагону .
Видозміни листка
Закрийте очі . Уявіть , що ви йдете по пустелі , що ви
відчуваєте ?
1.Колючки ( кактус )
2. Вусики ( гарбуз , огірки , горох )
3. Луски ( цибуля )
4. Ловильний апарат ( росичка )
V.
Узагальнення знань учнів .
1. Які рослини називають
листопадними , а які вічнозеленими ? Наведіть приклади .
2. Що таке листопад ? Які чинники його зумовлюють ?
3. Яке значення листопаду для рослин ?
VІ. Підведення підсумків .
Поміркуйте : Яке значення вічнозелених рослин для існування життя на нашій
планеті ?
Інтерактивна методика
«Знаємо – Хочемо дізнатися – Дізналися»
Учні заповнюють перші дві колонки таблиці
Що знаємо?
|
Про що хочемо дізнатися?
|
Про що
дізналися?
|
VІІІ. Повідомлення домашнього завдання
§29
Виконати міні – проект : Листопад , Рослини – хижаки .
Ярлыки:
Конспекти 6 клас
Загальна кількість переглядів сторінки
Навігація ↓
- Вікторини (2)
- Земноводні (4)
- Календарне планування (6)
- Конспекти 6 клас (28)
- Конспекти 7 клас (18)
- Конспекти 8 клас (14)
- Міні-проекти (5)
- Плазуни (1)
- Презентації (5)
- Ссавці (11)
- Цікава біологія (2)
Архів блогу
-
▼
2014
(49)
-
▼
грудня
(10)
- Будова і різноманітність квіток . Лабораторне досл...
- Чи живуть земноводні у морях та океанах?
- Розмноження рослин
- Тривалість життя листків . Видозміни листків .
- Узагальнення і систематизація вивченого з теми « Р...
- БІОВІКТОРИНА №2
- Безхвості земноводні
- Земноводні
- Ссавці
- Будова стебла . Лабораторне дослідження №6. Будова...
-
▼
грудня
(10)
На платформі Blogger.
0 коммент.:
Дописати коментар