№
п/п
|
Зміст уроку
|
Кількість годин
|
Заплановано
|
Проведено
|
Вступ ( 4 години )
|
||||
1.
|
Тварина
– живий організм .
|
1
|
|
|
2.
|
Основні відмінності тварин від рослин і грибів .
Особливості живлення тварин .
|
1
|
|
|
3.
|
Тканини тварин .
|
1
|
|
|
4.
|
Органи та системи органів тварин .
|
1
|
|
|
Різноманітність тварин ( 26 годин + 4 резерв)
|
||||
5.
|
Поняття про класифікацію тварин .
|
1
|
|
|
6.
|
Кишковопорожнині .
|
1
|
|
|
7.
|
Кілчасті черви . Лабораторне
дослідження : Зовнішня будова та рух кільчастих червив ( на прикладі дощового
червяка або трубочника )
|
1
|
|
|
8.
|
Узагальнюючий урок .
|
1
|
|
|
9.
|
Членистоногі.
|
1
|
|
|
10.
|
Ракоподібні .
|
1
|
|
|
11.
|
Павукоподібні .
|
1
|
|
|
12.
|
Будова комах .
|
1
|
|
|
13.
|
Різноманітність комах .
|
|
|
|
14.
|
Практична робота №1. Виявлення прикладів пристосувань
до способу життя у комах .
|
1
|
|
|
15.
|
Молюски , або М’якуни . Лабораторне
дослідження : Будова черепашки (мушлі) черевоногих та двостулкових молюсків .
|
1
|
|
|
16.
|
Паразитичні черви – гельмінти .
|
1
|
|
|
17.
|
Паразитичні та кровосисні членистоногі .
|
1
|
|
|
18.
|
Узагальнюючий урок .
|
1
|
|
|
19.
|
Загальна характеристика хородових .
|
1
|
|
|
20.
|
Риби .
|
1
|
|
|
21.
|
Амфібії .
|
1
|
|
|
22.
|
Рептилії .
|
1
|
|
|
23.
|
Птахи : риси пристосованості до польоту .
|
1
|
|
|
24.
|
Птахи : розмноження та розвиток . Сезонні явища в житті
птахів .
|
1
|
|
|
25.
|
Різноманітність птахів , їхня роль у природі та житті людини
.
|
1
|
|
|
26.
|
Практична робота №2. Виявлення прикладів пристосувань
до способу життя різних у птахів .
|
1
|
|
|
27.
|
Ссавці : загальна характеристика .
|
1
|
|
|
28.
|
Захист міні проектів ( за вибором ) :
-
Тварини
рекордсмени.
-
Як утворюються
коралові острови ?
-
Як утворюються
перлини ?
-
Тварини –
будівельники .
-
Зуби ссавців.
|
1
|
|
|
29.
|
Різноманітність ссавців : Яйцекладні , Сумчасті ,
Комахоїдні , Рукокрилі .
|
1
|
|
|
30.
|
Різноманітність ссавців : Гризуни , Зайцеподібні ,
Копитні .
|
1
|
|
|
31
|
Різноманітність ссавців : Хижі , Китоподібні .
|
|
|
|
32.
|
Узагальнюючий урок .
|
1
|
|
|
33.
|
Різноманітність ссавців : Примати .
|
1
|
|
|
34.
|
Практична робота №3. Визначення особливостей зовнішньої
будови хребетних тварин у зв’язку з
пристосуванням до різних умов існування.
|
1
|
|
|
Процеси
життєдіяльності тварин ( 17 годин + 2 резерв)
|
||||
35.
|
Особливості обміну речовин гетеротрофного організму .
Живлення і травлення .
|
1
|
|
|
36.
|
Різноманітність травних систем .
|
1
|
|
|
37.
|
Дихання та газообмін у тварин .
|
1
|
|
|
38.
|
Кров , її основні функції. Транспорт речовин у тварин .
|
1
|
|
|
39.
|
Практична робота №4. Порівняння будови кровоносної
системи хребетних тварин .
|
1
|
|
|
40.
|
Виділення та його значення для організму .
|
1
|
|
|
41.
|
Опора і рух . Види скелета і способи пересування
безхребетних тварин .
|
1
|
|
|
42.
|
Опорно – рухова система хребетних тварин . Практична робота №5. Порівняння будови
скелетів хребетних тварин .
|
1
|
|
|
43.
|
Узагальнюючий урок .
|
1
|
|
|
44.
|
Захист організму тварин . Покриви тіла . Лабораторне дослідження : Особливості
покривів тіла тварин .
|
1
|
|
|
45.
|
Пристосування до активного захисту та нападу .
|
1
|
|
|
46.
|
Нервова система , її значення і розвиток у різних
тварин .
|
1
|
|
|
47.
|
Практична робота №6. Порівняння будови головного мозку
хребетних тварин ( на муляжах / моделях)
|
1
|
|
|
48.
|
Подразливість як універсальна властивість тварин .
Органи чуття тварин .
|
1
|
|
|
49.
|
Розмноження та його значення . Форми розмноження тварин
.
|
1
|
|
|
50.
|
Розиток тварин .
|
1
|
|
|
51.
|
Періоди та тривалість життя тварин . Лабораторне
дослідження : Визначення віку тварин ( на прикладі двостулкових молюсків і
кісткових риб )
|
1
|
|
|
52.
|
Захист міні - проектів ( за вибором ):
-
Майстерність
маскування .
-
Як бачать тварини
.
-
Турбота про
потомство .
-
Як тварини
визначають напрям руху .
|
1
|
|
|
53.
|
Узагальнюючий урок .
|
1
|
|
|
Поведінка тварин ( 9 годин)
|
||||
54.
|
Поведінка тварин у природі та методи її вивчення .
Лабораторне дослідження : Спостереження за поведінкою тварин .
|
1
|
|
|
55.
|
Стратегія поведінки . Вроджене і набуте в
індивідуальному розвитку поведінки .
|
1
|
|
|
56.
|
Структура
поведінкового акту . Типи поведінкових реакцій . Форми поведінки тварин .
|
1
|
|
|
57.
|
Практична робота №8. Визначення форм поведінки ( або
типів угруповань) тварин ( за відеоматеріалом або описом )
|
1
|
|
|
58.
|
Способи орієнтування тварин .
|
1
|
|
|
59.
|
Суспільна поведінка тварин . Територіальна поведінка .
|
1
|
|
|
60.
|
Комунікація тварин . Еволюція поведінки тварин , її
пристосуване значення .
|
1
|
|
|
61.
|
Захист міні - проектів ( за вибором ):
-
Угруповання
тварин.
-
Чому мігрують
тварини .
-
Як спілкуються
тварини .
-
Як вчаться
пташенята .
-
Як тварини
користуються знаряддями праці.
|
1
|
|
|
62.
|
Узагальнюючий
урок .
|
1
|
|
|
Оргагізми і
середовище існування . Узагальнення .( 8 годин )
|
||||
63.
|
Поняття про популяцію , екосистему та чинники
середовища .
|
1
|
|
|
64.
|
Ланцюги живлення і потоки енергії . Роль організмів у
колообігу речовин .
|
1
|
|
|
65.
|
Співіснування організмів в угрупованнях . Вплив людини
та її діяльності на організми .
|
1
|
|
|
66.
|
Основи охорони природи .
|
1
|
|
|
67.
|
Екскурсія . Різноманітність тварин свого краю .
|
1
|
|
|
68.
|
Екскурсія . Пристосованість рослин і тварин до
сумісного життя в природному угрурованні .
|
1
|
|
|
69.
|
Захист міні – проектів :
-
Як тварини
пристосовані до життя в різних умовах .
-
Заповідні
території України .
|
1
|
|
|
70.
|
Узагальнюючий урок .
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ярлыки:
Календарне планування
Загальна кількість переглядів сторінки
Навігація ↓
- Вікторини (2)
- Земноводні (4)
- Календарне планування (6)
- Конспекти 6 клас (28)
- Конспекти 7 клас (18)
- Конспекти 8 клас (14)
- Міні-проекти (5)
- Плазуни (1)
- Презентації (5)
- Ссавці (11)
- Цікава біологія (2)
Архів блогу
На платформі Blogger.