Урок №2 Біологія 6 клас
Мета
:
Навчальна:
ознайомити учнів з основними ознаками живих організмів .
Розвиваюча :
розвивати вміння розпізнавати живі організми
Виховна :
виховувати увагу , дисциплінованість , любов до всього живого .
Міжпредметні зв'язки: природознавство , світова література .
Терміни і поняття : ріст , розмноження , обмін речовинами та енергією , пристосування до навколишнього середовища .
Хід
уроку
І. Актуалізація опорних знань та чуттєвого
досвіду учнів.
Згадайте , які ознаки характерні для живої природи ?
Згадайте , які ознаки характерні для живої природи ?
ІІ. Мотивація
Уривок з поеми французького поета-хіміка 19ст. Сюлі
Придом «О биологии»
Мы познаем природы тайны
Что скрыты множеством причин
Явленья жизни не случайны,
А цепью связаны причин
Но мы должны признаться честно :
В чем жизни суть - нам не известно,
хоть повинуется она уже записанным законам.
О,сколько надо знать еще нам,чтоб кладезь вычерпать до дна!
Что скрыты множеством причин
Явленья жизни не случайны,
А цепью связаны причин
Но мы должны признаться честно :
В чем жизни суть - нам не известно,
хоть повинуется она уже записанным законам.
О,сколько надо знать еще нам,чтоб кладезь вычерпать до дна!
Спробуйте відповісти на питання : Що таке життя ?
ІІІ. Вивчення нового матеріалу .
Біологія ( з грецького) біос – життя
логос –
вчення
Біологія – наука про життя .
Ознаки живого
1.Розмноження
-
Яке значення розмноження у природі ?
2. Ріст
А) обмежений
Б) необмежений
-
Як ви розумієте , обмежений і необмежений ріст ? Наведіть приклади .
3. Живлення
А) Автотрофне
Б) Гетеротрофне
4. Виділення
5. Обмін речовин
6. Обмін енергією
7. Пристосування до навколишнього середовища
-
Наведіть приклади , як рослини і тварини готуються до зими ?
8. Дихання
IV. Узагальнення знань учнів
1. Яка
головна риса відрізняє живий організм від неживого ?
2. Завдяки
яким процесам відбувається обмін речовин ?
3. Відомо
, що кристали ростуть , чому їх не вважають живими ?
Творче
завдання
1.
Деякі
електронні пристрої живляться від сонячних батарей і в процесі роботи
нагріваються . У чому їхня схожість з живими організмами , а в чому – різниця?
2.
Доведіть
, що рослини і тварини живі істоти .
3.
Як
довести , що камінь – неживе тіло ?
4.
Який
дослід потрібно провести , щоб довести , що гілка , зрізана взимку , є живою ?
V. Підведення підсумків
VI. Повідомлення домашнього завдання
П.2
Ярлыки:
Конспекти 6 клас
Загальна кількість переглядів сторінки
Навігація ↓
- Вікторини (2)
- Земноводні (4)
- Календарне планування (6)
- Конспекти 6 клас (28)
- Конспекти 7 клас (18)
- Конспекти 8 клас (14)
- Міні-проекти (5)
- Плазуни (1)
- Презентації (5)
- Ссавці (11)
- Цікава біологія (2)
Архів блогу
-
▼
2014
(49)
-
▼
жовтня
(11)
- МІНІ-ПРОЕКТ З БІОЛОГІЇ "ЧОМУ СКИСАЄ МОЛОКО "
- ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДО УРОКУ "ВИДИ ПЛОДІВ"
- ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДО УРОКУ "КОМАХИ З ПОВНИМ ПЕРЕТВОРЕННЯМ"
- КЛІТИНА - ОДИНИЦЯ БУДОВИ ОРГАНІЗМІВ . ІСТОРІЯ ВИВЧ...
- ОЗНАКИ ЖИТТЯ
- БІОЛОГІЯ - НАУКА ПРО ЖИВУ ПРИРОДУ
- ЧИ ЗАХИЩАЄ ПРАЙД( СІМ'Я ) СВОЇХ СТАРИХ І ХВОРИХ ОС...
- ЧИМ ЖИВЛЯТЬСЯ ЛЕВИ ?
- ЧОМУ ЛЕВА НАЗИВАЮТЬ ЦАРЕМ ЗВІРІВ ?
- ЩО ТАКЕ БИВНІ СЛОНА І МОРЖА ?
- БІОВІКТОРИНА №1
-
▼
жовтня
(11)
На платформі Blogger.
0 коммент.:
Дописати коментар