8 клас
( 2 год на тиждень, разом 70 годин,
із них 10 год – резервний час )
Підручники:
Запорожець Н.В. , Влащенко С.В. Біологія , підручник для 8 класу . Х. Ан Гро Плюс, 2008. – 288 ст.
Календарно-тематичне планування
для 8 класу складено згідно
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Біологія. 7–11 класи -К.:Ірпінь: Перун, 2005.
8 Клас
№п/п
|
Зміст теми
|
Кіль -кість годин
|
Запла-
новано
|
Проведено
| |
1
|
Зоологія – наука про тварин
|
1
| |||
2
|
Різноманітність тварин
|
1
| |||
Будова та життєдіяльність тварин
| |||||
3
|
Клітини і тканини
|
1
| |||
4
|
Органи та системи органів. Лабораторна робота №1 . Вивчення особливостей тваринних клітин та тканин.
|
1
| |||
5
|
Обмін речовин
|
1
| |||
6
|
Розмноження та розвиток
|
1
| |||
7
|
Поведінка . Екскурсія Ознайомлення з різноманітністю комах , знайомство з голосами птахів , вивчення слідів ссавців.
|
1
| |||
8
|
Тварини в екосистемі. Екскурсія Ознайомлення з комахами – шкідниками сільського господарства .
|
1
| |||
Найпростіші
| |||||
9
|
Підцарство найпростіші .Амеба звичайна. Лабораторна робота №2 . Спостереження за будовою та процесами життєдіяльності найпростіших з водойм .
|
1
| |||
10
|
Вільноживучі найпростіші .
|
1
| |||
11
|
Різноманітність і значення найпростіших
|
1
| |||
12
|
Узагальнюючий урок
|
1
| |||
Багатоклітинні двошарові тварини
| |||||
13
|
Тип Губки
|
1
| |||
14
|
Прісноводна гідра . Лабораторна робота №3. Вивчення будови прісноводної гідри.
|
1
| |||
15
|
Різноманітність та значення кишковопорожнинних
|
1
| |||
Тришарові тварини . Черви
| |||||
16
|
Тип плоскі черви . Клас Війчасті черви
|
1
| |||
17
|
Різноманітність плоских червів
|
1
| |||
18
|
Тип Круглі черви
|
1
| |||
19
|
Тип Кільчасті черви. Лабораторна робота №4 . Вивчення зовнішньої будови та характеру руху кільчастих червів .
|
1
| |||
20
|
Різноманітність та значення Кільчастих червів
|
1
| |||
21
|
Узагальнюючий урок
|
1
| |||
Членистоногі
| |||||
22
|
Тип Членистоногі . Клас Ракоподібні. Лабораторна робота №5 . Вивчення ознак пристосованості у зовнішній будові ракоподібних до середовища існування .
|
1
| |||
23
|
Різноманітність класу Ракоподібні
|
1
| |||
24
|
Клас Павукоподібні
|
1
| |||
25
|
Різноманітність і значення павукоподібних
|
1
| |||
26
|
Клас Комахоподібні . Лабораторна робота №6 . Вивчення ознак пристосованості у зовнішній будові комах до середовища існування .
|
1
| |||
27
|
Різноманітність комах . Комахи з неповним перетворенням
|
1
| |||
28
|
Різноманітність комах . Комахи з повним перетворенням
|
1
| |||
29
|
Суспільні комахи . Лабораторна робота №7 . Визначення комах за допомогою визначної картки .
|
1
| |||
30
|
Суспільні комахи
|
1
| |||
31
|
Значення та охорона членистоногих
|
1
| |||
32
|
Узагальнюючий урок
|
1
| |||
Молюски
| |||||
33
|
Тип Молюски . Клас Черевоногі Молюски . Лабораторна робота №8 . Черевоногі Молюски
|
1
| |||
34
|
Клас Двостулкові Молюски
|
1
| |||
35
|
Клас Головоногі . Лабораторна робота №9 . Порівняння та визначення черепашок молюсків .
|
1
| |||
Хордові тварини . Безчерепні . Риби .
| |||||
36
|
Тип хордові . Підтип Безчерепні . Лабораторна робота №10 . Зовнішня та внутрішня будова ланцетника .
|
1
| |||
37
|
Тип Хордові . Підтип Хребетні .
|
1
| |||
38
|
Надклас Риби . Особливості будови та життєдіяльності хрящових риб
|
1
| |||
39
|
Різноманітність хрящових риб
|
1
| |||
40
|
Особливості будови та життєдіяльності кісткових риб . Лабораторна робота №11 . Зовнішня будова риб .
|
1
| |||
41
|
Розмноження та розвиток кісткових риб . Поведінка та сезонні явища у житті риб
|
1
| |||
42
|
Різноманітність кісткових риб
|
1
| |||
43
|
Значення риб у природі та для людини . Рибництво
|
1
| |||
44
|
Узагальнюючий урок
|
1
| |||
Земноводні
| |||||
45
|
Клас Земноводні . Особливості будови . Лабораторна робота №12 . Порівняння скелетів земноводних і риб .
|
1
| |||
46
|
Особливості будови та життєдіяльності земноводних
|
1
| |||
47
|
Різноманітність та значення земноводних
|
1
| |||
Плазуни
| |||||
48
|
Клас Плазуни . Особливості будови та життєдіяльності
|
1
| |||
49
|
Різноманітність плазунів
|
1
| |||
Птахи
| |||||
50
|
Клас Птахи . Особливості будови . Лабораторна робота №13 . Вивчення зовнішньої будови птахів та будови пір’я
|
1
| |||
51
|
Опорно – рухова система птахів . Лабораторна робота №14 . Вивчення особливостей будови скелета птахів .
|
1
| |||
52
|
Особливості життєдіяльності птахів
|
1
| |||
53
|
Нервова система і поведінка птахів . Розмноження птахів
|
1
| |||
54
|
Різноманітність птахів
|
1
| |||
55
|
Значення птахів . Охорона птахів
|
1
| |||
56
|
Узагальнюючий урок
|
1
| |||
Ссавці
| |||||
57
|
Клас Ссавці . Особливості будови
|
1
| |||
58
|
Особливості життєдіяльності ссавців
|
1
| |||
59
|
Розмноження та розвиток ссавців
|
1
| |||
60
|
Різноманітність ссавців
|
1
| |||
61
|
Різноманітність плацентарних ссавців
|
1
| |||
62
|
Різноманітність плацентарних ссавців
|
1
| |||
63
|
Значення ссавців
|
1
| |||
64
|
Охорона ссавців
|
1
| |||
Організми і середовище існування
| |||||
65
|
Тварини та навколишнє середовища
|
1
| |||
66
|
Екскурсія . Ознайомлення з різноманітністю та процесами життєдіяльності тварин – гідробіонтів .
|
1
| |||
67
|
Охорона тваринного світу Природоохоронні території
|
1
| |||
68
|
Екскурсія . Ознайомлення з різноманітністю комах та хребетних тварин (лука )
|
1
| |||
69
|
Історичний розвиток тваринного світу
|
1
| |||
70
|
Узагальнюючий урок
|
1
| |||
Календарне планування: 9кл. 10кл.
Ярлыки:
Календарне планування
Загальна кількість переглядів сторінки
Навігація ↓
- Вікторини (2)
- Земноводні (4)
- Календарне планування (6)
- Конспекти 6 клас (28)
- Конспекти 7 клас (18)
- Конспекти 8 клас (14)
- Міні-проекти (5)
- Плазуни (1)
- Презентації (5)
- Ссавці (11)
- Цікава біологія (2)
Архів блогу
На платформі Blogger.