6 клас
( 2 год на тиждень, разом 70 годин,
із них 5 год – резервний час )
Календарно-тематичне планування
для 6 класу складено згідно
Навчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів: Природознавство. Біологія. 5–9 класи. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013. – 64 с.;
№ п/п
|
Зміст уроку
|
Кількість годин
|
Заплановано
|
Проведено
|
Вступ ( 4 год. )
| ||||
1
|
Біологія – наука про живу природу
|
1
| ||
2
|
Основні властивості живого
|
1
| ||
3
|
Різноманітність життя на Землі
|
1
| ||
4
|
Методи вивчення організмів . Застосування біологічних знань у діяльності людини
|
1
| ||
Тема 1. Клітина ( 10 год. )
| ||||
5
|
Клітина – одиниця будови організмів . Історія вивчення клітини
|
1
| ||
6
|
Будова мікроскопа
|
1
| ||
7
|
Практична робота №1. Будова світлового мікроскопа та робота з ним
|
1
| ||
8
|
Будова клітини
|
1
| ||
9
|
Практична робота №2 . Виготовлення мікропрепаратів шкірки луски цибулі та розгляд її за допомогою оптичного мікроскопа
|
1
| ||
10
|
Основні органели клітини
|
1
| ||
11
|
Ядро клітини
|
1
| ||
12
|
Лабораторні дослідження :
№1 Будова клітини листка елодеї.
№2 Рух цитоплазми в клітинах листка елодеї .
|
1
| ||
13
|
Ріст і розмноження клітин
|
1
| ||
14
|
Узагальнюючий урок
|
1
| ||
Тема 2 . Одноклітинні організми . Перехід до багатоклітинності .
( 8 год + 1 год. резервного часу )
| ||||
15
|
Одноклітинні твариноподібні організми – мешканці водойм. Лабораторне дослідження №3. Спостереження інфузорій .
|
1
| ||
16
|
Одноклітинні твариноподібні організми – збудники хвороб людини
|
1
| ||
17
|
Одноклітинні організми – здатні до фотосинтезу: евглена зелена , хламідомонада , хлорела
|
1
| ||
18
|
Одноклітинні гриби - дріжджі
|
1
| ||
19
|
Бактерії – будова та процеси життєдіяльності
|
1
| ||
20
|
Бактерії роль у природі та житті людини
|
1
| ||
21
|
Перехід до багатоклітинності . Губки – примітивні багатоклітинні організми .
|
1
| ||
22
|
Міні- проект ( за вибором ):
· Чому скисає молоко?
· Корисний йогурт ;
· Живі фільтри .
|
1
| ||
23
|
Узагальнюючий урок
|
1
| ||
Тема 3 . Рослини ( 20 год. + 1 год . резервного часу)
| ||||
24
|
Рослина – живий організм
|
1
| ||
25
|
Тканини рослин
|
1
| ||
26
|
Корінь . Будова і функції . Лабораторне дослідження №4. Будова кореня
|
1
| ||
27
|
Кореневі системи. Видозміни корення
|
1
| ||
28
|
Будова та функції пагона . Лабораторне дослідження №5 . Будова пагона
|
1
| ||
29
|
Будова стебла . Лабораторне дослідження №6. Будова бруньки
|
1
| ||
30
|
Видозміни пагона . Лабораторне дослідження №7. Будова цибулини , кореневища , бульби картоплі , коренеплоду ( на прикладі моркви )
|
1
| ||
31
|
Будова та функції листка
|
1
| ||
32
|
Узагальнюючий урок
|
1
| ||
33
|
Тривалість життя листків . Видозміни листків .
|
1
| ||
34
|
Транспорт речовин . Взаємозв'язки між різними частинами рослин .
|
1
| ||
35
|
Рухи рослин
|
1
| ||
36
|
Розмноження рослин
|
1
| ||
37
|
Будова і різноманітність квіток . Лабораторне дослідження №8. Будова квітки
|
1
| ||
38
|
Суцвіття
|
1
| ||
39
|
Запилення
|
1
| ||
40
|
Запліднення у квіткових рослин.
|
1
| ||
41
|
Будова насінини . Проростання насінини. Лабораторне дослідження №9. Будова насінини
|
1
| ||
42
|
Плід . Лабораторне дослідження №10. Будова плода
|
1
| ||
43
|
Міні-проект ( за вибором):
· Листопад;
· Квіти і комахи;
· Рослини-мандрівники;
· Рослини-хижаки.
|
1
| ||
44
|
Узагальнюючий урок
|
1
| ||
Тема 4. Різноманітність рослин
( 12 год. + 1 год. резервного часу )
| ||||
45
|
Поняття про класифікацію рослин . Водорості . Лабораторне дослідження №11. Будова зелених нитчастих водоростей .
|
1
| ||
46
|
Мохи . Лабораторне дослідження №12. Будова моху
|
1
| ||
47
|
Плауни , хвощі , папороті . Лабораторне дослідження №13. Будова папоротей .
|
1
| ||
48
|
Голонасінні . Лабораторне дослідження №14 . Будова голонасінних .
|
1
| ||
49
|
Міні-проект ( за вибором) :
· Як утворилися торф і кам'яне вугілля ?
· Викопні рослини .
|
1
| ||
50
|
Покритонасінні . Дводольні та однодольні покритонасінні
|
1
| ||
51
|
Практична робота №3. Порівняння будови мохів , папоротей та покритонасінних (квіткових ) рослин
|
1
| ||
52
|
Сільськогосподарські рослини .
|
1
| ||
53
|
Екологічні групи рослин
|
1
| ||
54
|
Практична робота №4 . Визначення видів кімнатних рослин , придатних для вирощування в певних умовах
|
1
| ||
55
|
Життєві форми . Рослинні угруповання . Зв'язки рослин з іншими організмами .
|
1
| ||
56
|
Значення рослин для життя на планеті Землі та людини
|
1
| ||
57
|
Узагальнюючий урок
|
1
| ||
Тема 5 . Гриби. Узагальнення
(11 год. + 2 год. резервного часу )
| ||||
58
|
Загальна характеристика грибів
|
1
| ||
59
|
Екологічні групи грибів .Лабораторне дослідження №16. Будова цвілевих грибів ( за допомогою оптичного мікроскопа )
|
1
| ||
60
|
Лишайники – приклад симбіотичних організмів
|
1
| ||
61
|
Шапкові гриби . Лабораторне дослідження № 15. Будова шапкових грибів
|
1
| ||
62
|
Практична робота №5 . Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості
|
1
| ||
63
|
Їстівні та отруйні шапкові гриби
|
1
| ||
64
|
Гриби паразити
|
1
| ||
65
|
Значення грибів у природі та житті людини
|
1
| ||
66
|
Міні-проект:
· Гриби у біосфері та житті людини
|
1
| ||
67
|
Узагальнення
|
1
| ||
68
|
Екскурсія : Різноманітність рослин свого краю
|
1
| ||
69
|
Екскурсія : Вивчення рослинних угруповань
|
1
| ||
70
|
Узагальнюючий урок
|
1
| ||
1
| ||||
Календарне планування: 7 кл. 8кл.
Ярлыки:
Календарне планування
Загальна кількість переглядів сторінки
Навігація ↓
- Вікторини (2)
- Земноводні (4)
- Календарне планування (6)
- Конспекти 6 клас (28)
- Конспекти 7 клас (18)
- Конспекти 8 клас (14)
- Міні-проекти (5)
- Плазуни (1)
- Презентації (5)
- Ссавці (11)
- Цікава біологія (2)
Архів блогу
На платформі Blogger.