6  клас
( 2 год на тиждень, разом  70 годин,
 із них 5 год – резервний час )

Календарно-тематичне планування
для 6 класу складено згідно


                  Навчальної програми для загальноосвітніх     навчальних закладів:   Природознавство. Біологія. 5–9  класи. – К.: Видавничий дім «Освіта»,  2013. – 64 с.;





№ п/п
             Зміст уроку
Кількість                               годин
 Заплановано
Проведено
                                                           Вступ ( 4 год. )
1
 Біологія – наука про живу природу
1


2
 Основні властивості живого
1


3
 Різноманітність життя на Землі
1


4
 Методи вивчення організмів . Застосування біологічних знань у діяльності людини
1


                                                     Тема 1. Клітина ( 10 год. )
5
 Клітина – одиниця будови організмів . Історія вивчення клітини  
1

                           
6
Будова мікроскопа
1


7
Практична робота №1. Будова світлового мікроскопа та робота з ним
1


8
Будова клітини
1


9
Практична робота №2 . Виготовлення мікропрепаратів шкірки луски цибулі та розгляд її за допомогою оптичного мікроскопа
1


10
 Основні органели клітини
1


11
 Ядро клітини
1


12
Лабораторні дослідження :
№1 Будова клітини листка елодеї.
№2 Рух цитоплазми в клітинах листка елодеї .
1


13
 Ріст і розмноження клітин
1


14
Узагальнюючий урок
1


                     Тема 2 . Одноклітинні організми . Перехід до багатоклітинності .
                                              ( 8 год + 1 год. резервного часу )
15
 Одноклітинні твариноподібні організми – мешканці водойм. Лабораторне дослідження №3. Спостереження інфузорій .
1


16
 Одноклітинні твариноподібні організми – збудники хвороб людини  
1


17
 Одноклітинні організми – здатні до фотосинтезу: евглена зелена , хламідомонада , хлорела
1


18
 Одноклітинні гриби - дріжджі
1


19
 Бактерії – будова та процеси життєдіяльності
1


20
 Бактерії роль у природі та житті людини
1


21
 Перехід до багатоклітинності . Губки – примітивні багатоклітинні організми .
1


22
Міні- проект  ( за вибором ):
·        Чому скисає молоко?
·        Корисний йогурт ;
·        Живі фільтри .
1


23
Узагальнюючий урок
1


                                                 Тема 3 . Рослини ( 20 год. + 1 год . резервного часу)
24
 Рослина – живий організм
1


25
 Тканини рослин
1


26
 Корінь . Будова і функції . Лабораторне дослідження №4. Будова кореня
1


27
  Кореневі системи. Видозміни корення
1


28
Будова та функції пагона . Лабораторне дослідження №5 . Будова пагона
1


29
Будова стебла . Лабораторне дослідження №6. Будова бруньки
1


30
 Видозміни пагона . Лабораторне дослідження №7. Будова цибулини , кореневища , бульби картоплі , коренеплоду ( на прикладі моркви )
1


31
 Будова та функції листка
1


32
Узагальнюючий урок
1


33
 Тривалість життя листків . Видозміни листків .
1


34
 Транспорт речовин . Взаємозв'язки між різними частинами рослин . 
1


35
 Рухи рослин
1


36
 Розмноження рослин
1


37
 Будова і різноманітність квіток . Лабораторне дослідження №8. Будова квітки
1


38
Суцвіття
1


39
 Запилення  
1


40
 Запліднення у квіткових рослин.
1


41
Будова насінини .  Проростання насінини.  Лабораторне дослідження №9. Будова насінини
1


42
 Плід . Лабораторне дослідження №10. Будова плода
1


43
Міні-проект ( за вибором):
·        Листопад;
·        Квіти і комахи;
·        Рослини-мандрівники;
·        Рослини-хижаки.
1


44
Узагальнюючий урок
1


                                         Тема 4. Різноманітність рослин
                                          ( 12 год. + 1 год. резервного часу )
45
 Поняття про класифікацію рослин . Водорості . Лабораторне дослідження №11. Будова зелених нитчастих водоростей .
1


46
Мохи . Лабораторне дослідження №12. Будова моху
1


47
Плауни ,  хвощі ,  папороті . Лабораторне дослідження №13. Будова папоротей .
1


48
Голонасінні . Лабораторне дослідження №14 . Будова голонасінних .
1


49
Міні-проект ( за вибором) :
·        Як утворилися торф і кам'яне вугілля ?
·        Викопні рослини .
1


50
Покритонасінні . Дводольні та однодольні покритонасінні
1


51
Практична робота №3. Порівняння будови мохів , папоротей та покритонасінних (квіткових ) рослин
1


52
Сільськогосподарські рослини .
1


53
Екологічні групи рослин   
1


54
  Практична робота №4 . Визначення видів кімнатних рослин , придатних для вирощування в певних умовах
1


55
Життєві форми .  Рослинні угруповання . Зв'язки рослин з іншими організмами .
1


56
Значення рослин для життя на планеті Землі та людини
1


57
Узагальнюючий урок
1


                                                    Тема 5 . Гриби. Узагальнення
                                           (11 год. + 2 год. резервного часу )
58
 Загальна характеристика грибів
1


59
 Екологічні групи грибів .Лабораторне дослідження №16. Будова цвілевих грибів ( за допомогою оптичного мікроскопа )
1


60
 Лишайники – приклад симбіотичних організмів
1


61
 Шапкові гриби . Лабораторне дослідження № 15. Будова шапкових грибів
1


62
Практична робота №5 . Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї  місцевості
1


63
 Їстівні та отруйні шапкові гриби
1


64
 Гриби паразити
1


65
Значення грибів у природі та житті людини
1


66
Міні-проект:
·        Гриби у біосфері та житті людини
1


67
Узагальнення
1


68
 Екскурсія : Різноманітність рослин свого краю
1


69
Екскурсія : Вивчення рослинних угруповань
1


70
Узагальнюючий урок
1




1


















   

    Календарне планування: 7 кл. 8кл.  


Загальна кількість переглядів сторінки

Яндекс.Метрика Рейтинг@Mail.ru